The Tech - Online EditionMIT's oldest and largest
newspaper & the first
newspaper published
on the web
Boston Weather: 40.0°F | Partly Cloudy and Breezy

ERRATUM

Erratum

Errata

Friday’s article “Shin Family Lawyer Subpoenas Students” referred to a 1993 malpractice lawsuit against a “school-recommended psychologist” as ending when a jury found no fault on the part of Brown University “or the psychologist.” The psychologist found not negligent by the jury was one employed by Brown; the school-recommended psychologist had previously settled the case.

The same article incorrectly listed the publication date of a story in The Boston Globe. The article appeared on Jan. 25, 2002, not 2001.